forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Smart-inbox leverandør betalingsoplysninger

0
Det ville være rigtig dejligt hvis man i smart-inbox kunne se leverandørens betalingsoplysninger og vælge i dem. nogen gange betaler man et bilag før man behandler det i smart-inbox ( f.eks. hvis der bliver rykket for betaling fordi man har glemt at overføre det til smart-inbox.

Så ville det være dejligt hvis man i smart-inbox kunne vælge at der ikke skal betales, istedet for at man skal ind og redigere bilaget i kassekladden for at undgå at der bliver betalt igen.
spurgt 7 Dec, 2017 i Forslag » Andet af 323050 (270 points)

1 Svar

Hej :)

Jeg er helt enig i, at det kunne fedt at se det direkte inde i smart inbox. Det er et forslag vi har snakket om før internt og indtil videre er det blevet valgt, at vi kigger på at få andre ting med i første omgang. Vi har blandt andet lige gjort det muligt, at se leverandørnavn og kontonavn under de valgte numre.

Der er derfor ikke lagt en plan for at betalingsoplysninger med i smart inbox. Der er en del forskellige oplysninger som jer brugere gerne vil have med derinde og der ikke plads til at få det hele med som tingene er nu. Her er betalingsoplysninger ikke det højeste punkt på listen og på den baggrund vil jeg sætte dit forslag som implementeres ikke. Dit forslag er dog noteret ned herinde og vores udviklere har den liggende.

Jeg vil dog sige, at indtil vi har en konkret plan, så vil det være misvisende at sige, at vi har planlagt at kigge på. Hvis vi kommer en løsning nærmere, så skal jeg nok komme med en opdatering, men indtil da, så får indlægget status som implementeres ikke.

Du skal dog have tak for at komme inputs til vores program :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 22 Dec, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (60,580 points)
i gang× 4
løst× 105
besvaret× 258
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.