Hej begge to,
Mange tak for jeres feedback i sin tid. Det er meget værdifuldt for os, når I skriver til omkring, hvad I føler vi mangler. På baggrund af, at du før har vist interesse, så vil høre om du vil med til at give mere feedback?
Vi arbejder lige nu på en større opdatering. Vi er så langt med opdateringen, at jeg vil tilbyde jer, at I kan komme en testversion af det før tid. På den måde kan I være med til at påvirke om opdateringen giver mening for jer. Opdateringen indeholder flere forbedringer som vi har arbejdet på ud fra den feedback vi har fået.
Vi vil meget gerne samle noget feedback ind før vi ruller det ud til alle.
Ville I være interesseret i at komme med på testen?
I skal være klar over, at jeg har en forventning om, at I vil være med til at bidrage med feedback, hvis I skal med på testversionen.
Det er selvfølgelig helt valgfrit om I gerne vil være med på testen og hvis I ikke ønsker at være med til at levere feedback, så er det helt fair. Omvendt får I en rigtig god mulighed for at påvirke udviklingen på forkant.
Hvis I er interesseret, så må du meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz.
I skal I første omgang blot skrive, at I er interesseret i at være og hvilke(n) aftale(r) I gerne vil have testen på. Der vil efterfølgende komme mere information omkring, hvordan det kommer til at fungere.
Jeg ser frem til at høre fra jer, hvis I er interesseret.
Hilsen Jesper Mieritz