forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Smart inbox, valg af kassekladde

+3
Det er en daglig irritation for mig at når der kommer bilag ind i Smart-inbox, så foreslår den en kassekladde som ikke er den jeg skal have mine bilag ind i. Jeg har en kassekladde som kun bruges til indscannede lev.fakt. men smart-inbox foreslår altid en anden kladde.

Det ville være rigtig smart hvis man kunne opsætte smart-inbox, sådan at alle bilag blev foreslået med en bestemt kassekladde. Så slipper man for at trykke opret postering og bagefter opdage at den ligger i en forkert kladde så man skal trykke på slet så den kommer tilbage til smart-inbox og så behandle den igen.
spurgt 7 Dec, 2017 i Forslag » Andet af 323050 (280 points)
status opdateret 23 Maj, 2018 af Jesper Mieritz
..det er også noget jeg kan tilslutte mig.
Hej begge to :)

En lille opdatering herfra.

Kassekladderne i smart inbox vil nu blive sorteret ligesom rækkefølgen på dine kassekladder under regnskab. Førhen var det efter, hvilken rækkefølge de var oprettet i.

Det betyder du kan gå ind under alle indstillinger -> regnskab -> kassekladder. Herinde kan du ændre, hvilken rækkefølge de ligger i. Det vil sige den kassekladde du har øverst er den som vælge per default :)
Det lyder da rigtig godt - takker.

Hej begge to, 

Mange tak for jeres feedback i sin tid. Det er meget værdifuldt for os, når I skriver til omkring, hvad I føler vi mangler. På baggrund af, at du før har vist interesse, så vil høre om du vil med til at give mere feedback?

Vi arbejder lige nu på en større opdatering. Vi er så langt med opdateringen, at jeg vil tilbyde jer, at I kan komme en testversion af det før tid. På den måde kan I være med til at påvirke om opdateringen giver mening for jer. Opdateringen indeholder flere forbedringer som vi har arbejdet på ud fra den feedback vi har fået. 

Vi vil meget gerne samle noget feedback ind før vi ruller det ud til alle. 
Ville I være interesseret i at komme med på testen? 
I skal være klar over, at jeg har en forventning om, at I vil være med til at bidrage med feedback, hvis I skal med på testversionen. 

Det er selvfølgelig helt valgfrit om I gerne vil være med på testen og hvis I ikke ønsker at være med til at levere feedback, så er det helt fair. Omvendt får I en rigtig god mulighed for at påvirke udviklingen på forkant.

Hvis I er interesseret, så må du meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz. 

I skal I første omgang blot skrive, at I er interesseret i at være og hvilke(n) aftale(r) I gerne vil have testen på. Der vil efterfølgende komme mere information omkring, hvordan det kommer til at fungere. 

Jeg ser frem til at høre fra jer, hvis I er interesseret. 

Hilsen Jesper Mieritz smiley

1 Svar

Hej :)

Jeg kan sagtens forstå din frustration i forhold til, at den lander i en forkert kladde. På den lange bane er vi ved at undersøge mulighederne for selv at vælge, hvilken kladde, der vælges som udgangspunkt. Du kan dog allerede godt nu komme rundt om det ved at trylle lidt med kladderne.

Jeg har haft et lignede indlæg her på vores forum omkring det samme. På dette indlæg har jeg lavet en forklaring af, hvordan du kan få det til at passe.

Jeg vil lukke dette indlæg med henvisning til andet for at skabe et bedre overblik over, hvilke indlæg vi har herinde. Hvis forklaringen på det andet indlæg ikke giver mening, eller du har flere spørgsmål, så skyder du bare løs :)


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 22 Dec, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (85,250 points)
overvejes× 116
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”