Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ordrebeholdning - sum

+8
Kære venner

Det er fuldkomment ubegribeligt at der ikke findes en funktion til at se summen af ordrebeholdningen. Det er måske det allervigtigste parameter at styre sin virksomhed efter! Når man klikker på ordrer i salgsmodulet skal der ganske enkelt være en sum.
i Forslag » Andet af (220 points)

3 Svar

Hej Rune :)

Jeg vil give dig helt ret i, at dette ville være en rigtig god tilføjelse til vores program. Det er også en funktion vi har snakket om at få kigget på i løbet af 2018. Der er ikke lagt en fast plan, så jeg kan ikke sige præcis, hvordan og hvornår, men det er helt sikkert noget i vi har med i vores overvejelser.

Indtil vi får kigget på en løsning, så vil jeg lige vise dig, hvordan du godt kan se det nu. Når du står på dine igangværende ordre, så kan klikke på det lille ikon til 'vis i excel'. Herefter vil alle dine ordre blive trukket ud i excel. Så kan du lige markere kolonnen for nettobeløb (det er kolonne N) og så vil du have summen af alle dine ordre.

Jeg er klar over det ikke er den perfekte løsning og derfor snakker vi som sagt også internt omkring, hvordan vi kan gøre det bedre, men indtil da, så vil dette løse din udfordring :)

Jeg vil indtil videre sætte dit forslag som overvejes indtil vi har snakket nærmere om en løsning.

Mange tak for dit forslag og rigtig god jul.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
HELT ENIG.... Men det skal være med nedskrivning af ordrebeholdning af eventuel a conto fakturering.

Bruger excel løsningen og det virker ok, men mangler nedskrivning af a conto beløbet.
Forslag af (160 points)

Hej igen,

Dit forslag er godt nok gammelt, men ikke desto mindre, så har jeg en god nyhed. Det er nu muligt at se ordrebeholdningen når du står under ordre. I toppen af menuen er det nu muligt at se, hvor stor ordrebeholdningen er. Det gælder både for sendte og ikke-sendte ordre.

Samme mulighed findes også på tilbud og ordre.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Det er super, har virkelig savnet denne feature.

Mhv Rune Eklund