forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Import af bankfil i EURO eller anden valuta

+2
Hej.

Jeg vil gerne kunne importere bankfiler i andet end grundvalutaen (DKK). Det kunne være en stærk feature, især når man tænker på, at e-conomic bryster sig af at kunne håndtere valutaer.

Mvh

Jørgen

joergen.kirkegaard@staticdata.com
spurgt 30 Nov, 2017 i Forslag » Import og eksport af data af Jørgen_DataKons (690 points)
Den løsning kan du godt opgive. Mange har bedt om den, men det fænger ikke hos de ansvarlige hos e-conomic.

1 Svar

Hej Jørgen :)

Jeg er helt på bølgelænge med dig omkring at gøre dette. Det er en sag vi har haft vendt en del gange herinde efterhånden. Som Erik skriver, så er det indtil videre ikke blevet taget med videre hos vores udviklere.

Jeg erkender det er en feature, der skaber rigtig meget værdi og der er mange brugere, som kunne få gavn af dette, men vores i vores prioriteringer, så har udvidelsen af dette ikke fundet plads på roadmap.

Derfor afviser jeg forslaget. Ikke fordi det er et dårligt forslag. Det er et rigtig godt forslag, men fokus hos vores udviklere vil ikke være her. Der er sat ressourcer af til bankafstemningen, som er her man importerer dem, men fokus vil i første omgang være at forbedre kernen i bankafstemningen.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 14 Dec, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (60,580 points)
i gang× 3
løst× 105
besvaret× 258
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.