Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Import af bankfil i EURO eller anden valuta

+3
Hej.

Jeg vil gerne kunne importere bankfiler i andet end grundvalutaen (DKK). Det kunne være en stærk feature, især når man tænker på, at e-conomic bryster sig af at kunne håndtere valutaer.

Mvh

Jørgen

joergen.kirkegaard@staticdata.com
i Forslag » Andet af (700 points)
Den løsning kan du godt opgive. Mange har bedt om den, men det fænger ikke hos de ansvarlige hos e-conomic.

1 Svar

Hej Jørgen :)

Jeg er helt på bølgelænge med dig omkring at gøre dette. Det er en sag vi har haft vendt en del gange herinde efterhånden. Som Erik skriver, så er det indtil videre ikke blevet taget med videre hos vores udviklere.

Jeg erkender det er en feature, der skaber rigtig meget værdi og der er mange brugere, som kunne få gavn af dette, men vores i vores prioriteringer, så har udvidelsen af dette ikke fundet plads på roadmap.

Derfor afviser jeg forslaget. Ikke fordi det er et dårligt forslag. Det er et rigtig godt forslag, men fokus hos vores udviklere vil ikke være her. Der er sat ressourcer af til bankafstemningen, som er her man importerer dem, men fokus vil i første omgang være at forbedre kernen i bankafstemningen.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)