Hej Tage :)
Det er helt rigtigt, at du ikke kan få kun postering med via Smart Inbox. Det skyldes at lige præcis denne type ikke er med i vores API. Derfor handler det ikke blot om at bygge overgangen fra Smart Inbox til kassekladden, men helt generelt funktionen for 'kun postering'. Det gør det lidt mere krævende at lave denne funktion og derfor er den sat lidt på pause for nu. Det er en anelse teknisk, men i kort og godt kan man sige, at denne funktion ikke er bygget som de andre betalingstyper.
Vi er i gang med en masse ændringer i API og indtil de er kommet gennem med dem, så vil der ikke blive kigget på denne mulighed. Derfor vil jeg starte med at sætte dit forslag som implementeres ikke. Jeg vil dog notere det ned i vores idebank, hvor vi gemmer ideer til fremtiden. Når vores API team er kommet længere med deres ændringer, så vil jeg igen bringe muligheden op. Hvis API team godkender den, så skal vi efterfølgende bygge den konkrete funktionalitet til at føre informationen med. Det har derfor lidt lange udsigter og derfor sætter jeg det som sagt også som implementeres ikke nu og her.
Jeg er klar over det ikke er optimalt, men dem, der har denne type skal du ind og justere til efterfølgende i kassekladden, så skal de nok komme med i bankafstemningen :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz