Hej Janne og tak for tilbagemeldingen.
Jeg snakkede med vores udviklere omkring at synliggøre dette og her blev forslaget afvist.
Jeg kan godt se din udfordring, men dette er ikke noget vi har haft forespørgsel på før og jeg vil derfor antage, at dette ikke vil skabe værdi for en stor mængde af kunder i forhold til andre forslag.
Jeg har dog et bud på, hvordan du kan optimere din proces i forhold til dit arbejde, hvor du slet ikke vil komme i denne problemstilling fordi det bliver løst inden du kommer så langt.
Vi har et flow omkring bank, som helt overordnet fungerer på den måde, at man laver en leverandørfaktura i kassekladde. Denne kan automatisk danne en fil, som du kan lægge i banken til betaling. På denne måde kan du også få dannet alle betalinger i din kassekladde automatisk, så du slipper for at skulle sidde og bogføre dem efterfølgende og samtidigt er alt afstemt korrekt på leverandøren. Allerede her slipper du for problemet med at skulle ind og finde den enkelte faktura.
For at gøre det endnu bedre, så kan du med en bankforbindelse direkte til bank få alle transaktioner retur i bankafstemningen, så du nemt og hurtigt kan afstemme din bank.
Det er en overordnet forklaring af, hvordan det virker. Jeg vil gerne tilbyde, at vi ringer dig og uddyber denne forklaring over telefon, så du får alle detaljerne med.
Jeg synes personligt, at dette er en af de smarteste arbejdsflow i e-conomic.
Det er også et flow som vi til næste år vil arbejde på at gøre endnu bedre og nemmere for alle, der bruger det.
Hvordan lyder det for dig? Så vidt jeg forstår dig, så vil dette ikke bare eliminere din problemstilling her. Det vil gøre hele din arbejdsgang nemmere :)
Jeg ser frem til at høre fra dig.