Dejligt, men jeg har måske beskrevet mit forslag forkert. Jeg mener kopifunktion direkte inde på ordreoversigten (og tilbudsoversigten).
Inde i arkiv får man 3 muligheder når man vælger kopi af en arkiveret ordre "tilbud, ordre eller faktura".
Vi oplever tit at vi har et tilbud eller en ordre, som vi gerne vil have kopieret, men som det er i dag, kan man kun kopiere "tilbud til tilbud" og "ordre til ordre". Det vil være stort at kunne vælge de samme muligheder "tilbud, ordre eller faktura" både under tilbud og ordre.
Samtidig ville sådan en funktion blokere for at man ved et "uheld" trykker kopier, og vupti så har du en ordre mere uden at have foretaget dig andet. Vi har flere tilfælde hvor folk rundt i huset troede de trykkede rediger, men reelt har trykket kopier, og pludselig er der oprettet en ordre dobbelt, og mange gange opdager de det ikke selv. Hvis man blev stoppet og blev bedt om at vælge kopier til "tilbud, ordre eller faktura" (ligesom arkivet fungerer i dag), så ville man nå at kunne annullere en forkert kopi :)
Er generelt pjattet med jeres arkiv, funktionerne der er super gode både søgemæssigt og kopimæssigt.
Venlig hilsen
Anita Gamskjær
Sucolor