Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart Inbox-MANGLER afdeling

+5
Hej

Jeg kan ikke se at jeg kan tilføje afdeling når jeg bruger smart inbox.

Dette er en stor mangel, da jeg så skal åbne hver enkel linie i kassekladden for at tilføje dette...

MEGET besværligt

VH Susanne
lukket som en kopi af: Afdeling på i SmarInbox
i Spørgsmål » Andet af (280 points)
lukket af 🔒
Hej, Jeg er helt enig. Det dur ikke at bruge smart inbox, når der ikke er mulghed for at påføre afdelinger. Så jeg vil nu lukke brugen af smart imbox ned, indtil I får det løst.
Dear,

I am still not able to see whether department option has been activated in smart inbox?  Is this correct ?

 

Thanks

Hej til alle der følger med her.  

En kort opdatering på afdeling, så er det et felt vi har planer om kommer med i en opdatering af Smart Inbox vi har på trapperne. 

Vi er så langt med opdateringen, at jeg vil tilbyde jer, at I kan komme en testversion af det før tid. På den måde kan I kan komme hurtigere i gang, men samtidigt være med til at påvirke om opdateringen giver mening for jer. Det er ikke kun i forhold til afdeling. Opdateringen indeholder flere forbedringer som vi har arbejdet på ud fra den feedback vi har fået. 

Vi vil meget gerne samle noget feedback ind før vi ruller det ud til alle. 
Ville i være interesseret i at komme med på testen? 
I skal være klar over, at jeg har en forventning om, at I vil være med til at bidrage med feedback, hvis skal med på testversionen. 

Det er selvfølgelig helt valgfrit om i gerne vil være med på testen og hvis I ikke ønsker at være med til at levere feedback, så er det helt fair. Omvendt får I en rigtig god mulighed for at påvirke udviklingen på forkant.

Hvis i er interesseret, så må i meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz. 

I skal i første omgang blot skrive, at I er interesseret i at være med og hvilke(n) aftaler i gerne vil have testen på. Der vil efterfølgende komme mere information omkring, hvordan det kommer til at fungere. ¨

Jeg ser frem til at høre fra jer, hvis i er interesseret. 

To Amir: 

If you need this description in English, please let me know. 

Hilsen Jesper Mieritz smiley

1 Svar

Hej Susanne og tak for dit input.

Jeg er helt med på problemstillingen omkring, at afdeling ikke fremgår af smart inbox, da man så efterfølgende skal ind genbehandle sine posteringer. Lige præcis afdeling er også noget, der er snak om herinde på nuværende tidspunkt. Der er ingen tvivl om det giver mening, men der er mange forbedringsforslag omkring vores Smart Inbox, som ligger højere prioriteret end afdeling. For nu vil jeg derfor afvise dit forslag og gemme det i vores idebank.

Når det bliver gemt i vores idebank vil det sige, at vi ikke vil arbejde med ideen lige nu og her, men at vi vil fokusere på de nuværende planer. Når vi er kommet gennem de ting, som er planlagt og prioritet, som de vigtigste, så vil vi genbesøge alle de andre gode forslag, som vi har fået.

Jeg vil lukke dette indlæg, da vi har et andet indlæg, som har samme forslag. Det ændrer intet i forhold til idebanken. Det er blot for at skabe et bedre overblik herinde.

Mange tak for dit forslag. Det giver helt sikkert god mening :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej,

Jeg synes også at det er en stor mangel at afdeling ikke er med - er der nogen tidshorisont på hvornår det kommer

 

Hilsen Susan
Hej Susan,

I forhold til afdeling, så kom det ikke med i denne omgang. Jeg ved ikke om du aktivt bruger Smart Inbox, men vi har lige for nylig fået flere felter med.

Vi kommer til at arbejde videre med Smart Inbox hen over Q4 2018 og Q1 2019. Her har vi afdeling med i puljen. Hvordan det præcis ender skal vi lidt længere hen for at se, men der kommer til at være store ændringer i den periode, så der er mulighed for, at det kommer med der.
Synes det er yderst problematisk at afdeling ikke er en del af hverken smart inbox og bank/betaling. At man skal ind og rette i samtlige posteringer gør at tidsbesparelsen er meget svær at se.

Synes i skal opprioritere tilrettelsen, så den kommer med hurtigst muligt
Jeg er helt enig med Finn, og det er også en af begrundelserne for at vi ikke lukker vores kunder på Smart Inbox. Ligeledes bør der både ved overførsel fra bankafstemning til kassekladde og i Smart Inbox være adgang til fordelingsskabelonerne. Og så venter jeg på at kreditnotaer som kommer i Smart Inbox via EAN bliver posteret med det rigtige fortegn, men det skulle vist være på trapperne - jeg har ikke fået entydig lovning på det - men jeg håber.

Hilsen Susan
Hej,

Til Smart Inbox har vi både kredit nota og afdeling på trapperne. Hvis alt går efter planen, så bliver det udviklet frem mod slutning af året og implementeret i Q1 2019, så der er gode udsigter.

Rigtig god weekend :)
Hej alle,

Det er nu muligt at modtage kreditnota i Smart Inbox :)

Hilsen Jesper Mieritz

Hej Finn og Susanne, 

En kort opdatering på afdeling, så er det et felt vi har planer om kommer med i en opdatering af Smart Inbox vi har på trapperne. 

Vi er så langt med opdateringen, at jeg vil tilbyde jer, at I kan komme en testversion af det før tid. På den måde kan I kan komme hurtigere i gang, men samtidigt være med til at påvirke om opdateringen giver mening for jer. Det er ikke kun i forhold til afdeling. Opdateringen indeholder flere forbedringer som vi har arbejdet på ud fra den feedback vi har fået. 

Vi vil meget gerne samle noget feedback ind før vi ruller det ud til alle. 
Ville i være interesseret i at komme med på testen? 
I skal være klar over, at jeg har en forventning om, at I vil være med til at bidrage med feedback, hvis skal med på testversionen. 

Det er selvfølgelig helt valgfrit om i gerne vil være med på testen og hvis I ikke ønsker at være med til at levere feedback, så er det helt fair. Omvendt får I en rigtig god mulighed for at påvirke udviklingen på forkant.

Hvis i er interesseret, så må i meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz. 

I skal i første omgang blot skrive, at I er interesseret i at være med og hvilke(n) aftaler i gerne vil have testen på. Der vil efterfølgende komme mere information omkring, hvordan det kommer til at fungere.

Jeg ser frem til at høre fra jer, hvis i er interesseret. 

Hilsen Jesper Mieritz smiley