forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Smart Inbox-MANGLER afdeling

+5
Hej

Jeg kan ikke se at jeg kan tilføje afdeling når jeg bruger smart inbox.

Dette er en stor mangel, da jeg så skal åbne hver enkel linie i kassekladden for at tilføje dette...

MEGET besværligt

VH Susanne
lukket som en kopi af: Afdeling på i SmarInbox
spurgt 18 Okt, 2017 i Spørgsmål » e-conomic generelt af sga1960@gmail.com (280 points)
lukket 19 Okt, 2017 af Jesper Mieritz
Hej, Jeg er helt enig. Det dur ikke at bruge smart inbox, når der ikke er mulghed for at påføre afdelinger. Så jeg vil nu lukke brugen af smart imbox ned, indtil I får det løst.
Dear,

I am still not able to see whether department option has been activated in smart inbox?  Is this correct ?

 

Thanks

1 Svar

Hej Susanne og tak for dit input.

Jeg er helt med på problemstillingen omkring, at afdeling ikke fremgår af smart inbox, da man så efterfølgende skal ind genbehandle sine posteringer. Lige præcis afdeling er også noget, der er snak om herinde på nuværende tidspunkt. Der er ingen tvivl om det giver mening, men der er mange forbedringsforslag omkring vores Smart Inbox, som ligger højere prioriteret end afdeling. For nu vil jeg derfor afvise dit forslag og gemme det i vores idebank.

Når det bliver gemt i vores idebank vil det sige, at vi ikke vil arbejde med ideen lige nu og her, men at vi vil fokusere på de nuværende planer. Når vi er kommet gennem de ting, som er planlagt og prioritet, som de vigtigste, så vil vi genbesøge alle de andre gode forslag, som vi har fået.

Jeg vil lukke dette indlæg, da vi har et andet indlæg, som har samme forslag. Det ændrer intet i forhold til idebanken. Det er blot for at skabe et bedre overblik herinde.

Mange tak for dit forslag. Det giver helt sikkert god mening :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 19 Okt, 2017 Spørgsmål af Jesper Mieritz (69,750 points)
Hej,

Jeg synes også at det er en stor mangel at afdeling ikke er med - er der nogen tidshorisont på hvornår det kommer

 

Hilsen Susan
Hej Susan,

I forhold til afdeling, så kom det ikke med i denne omgang. Jeg ved ikke om du aktivt bruger Smart Inbox, men vi har lige for nylig fået flere felter med.

Vi kommer til at arbejde videre med Smart Inbox hen over Q4 2018 og Q1 2019. Her har vi afdeling med i puljen. Hvordan det præcis ender skal vi lidt længere hen for at se, men der kommer til at være store ændringer i den periode, så der er mulighed for, at det kommer med der.
Synes det er yderst problematisk at afdeling ikke er en del af hverken smart inbox og bank/betaling. At man skal ind og rette i samtlige posteringer gør at tidsbesparelsen er meget svær at se.

Synes i skal opprioritere tilrettelsen, så den kommer med hurtigst muligt
Jeg er helt enig med Finn, og det er også en af begrundelserne for at vi ikke lukker vores kunder på Smart Inbox. Ligeledes bør der både ved overførsel fra bankafstemning til kassekladde og i Smart Inbox være adgang til fordelingsskabelonerne. Og så venter jeg på at kreditnotaer som kommer i Smart Inbox via EAN bliver posteret med det rigtige fortegn, men det skulle vist være på trapperne - jeg har ikke fået entydig lovning på det - men jeg håber.

Hilsen Susan
Hej,

Til Smart Inbox har vi både kredit nota og afdeling på trapperne. Hvis alt går efter planen, så bliver det udviklet frem mod slutning af året og implementeret i Q1 2019, så der er gode udsigter.

Rigtig god weekend :)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”