Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mangler et dynamiskt felt under kassekladdeopsætning, Automatisk tekst ved leverandørsbetaling

0

Når jeg laver en leverandørsbetalings-postering, bruger jeg altid samme tekst i feltet ”Tekst” som jeg gjorde den gang jeg oprettede Leverandørsfaktura-posteringen. Men lige nu kan systemet ikke huske denne tekst så hver gang er jeg nødt til at finde faktura-posteringen frem og kopiere teksten. Jeg skulle derfor gerne se at det i kassekladdeopsætningen finns et Dynamiskt felt ”Leverandørsfakturatekst” som jeg kunde vælge at sætte in i ”Automatisk tekst ved leverandørsbetalinger”. Det ville spare mig en masse tid.

i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg kan godt følge ideen omkring at ville lave en automatisk tekst. Som udgangspunkt er dette dog ikke noget vi har haft ret stor efterspørgsel på og derfor vil det ikke blive prioriteret hos vores udviklere.

Jeg vil dog spørge lidt ind til, hvad du ønsker at angive i denne tekst? Du kan nemlig sætte en fast tekst op per kassekladde, så hvis det enten er fakturanummer, leverandørnummer, eller leverandørnavn, så kan dette automatisk dannes.

Hvis det er en anden fast tekst, som går igen på flere leverandører, så kan man per kassekladde sætte en ens tekst op og dette vil så blive valgt på alle betalinger lavet i den pågældende kladde. Dette er dog på tværs af alle leverandører.

Jeg ved ikke om det kan løse din udfordring, men i forhold til den konkrete forespørgsel, så vil jeg for nu afvise at lave et ekstra dynamisk felt, da vi har en masse andre forslag liggende, som vi har hørt en større efterspørgsel på :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)