Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Spærring af et abonnement

0
I vores virksomhed operere vi meget med abonnementer. Dette gør at vi efterhånden har fået en del abonnementer, som vi ikke længere bruger. Dem kunne jeg rigtig godt tænke mig at få ryddet op i. Det eneste jeg kan pt. er at skrive "bruges ikke" som navnet på abonnementet. Det er ikke helt tilfredsstillende - det må kunne gøres bedre.

Jeg har i dag mange abonnementer som måske kunne "slettes" eller i hvert fald spærres eller lægges sammen, men da dette ikke er en mulighed, ligger alle åbne! Det er forvirrende for nye ansatte og et kæmpe rod for personalet på kontoret. Derfor ønsker jeg hermed højt, at I vil få det lavet således, at et abonnement kan spærres.

Jeg forstår fuldt ud at historikken vil blive smadret, hvis man kan slette et abonnement, men en spærring burde kunne laves.

Det er nøjagtig det samme som på kunder - en kunde forlader virksomheden og efter 5 år kan alt arkiveres - så er det lidt trist at den kunde stadig skulle stå under "aktive" listen, hvis en spærring ikke var mulig - det er det heldigvis, så man får et reelt billede. Det skal så bare lige gennemføres ned på abonnements delen :)

Mange tak!
i Forslag » Andet af (140 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg er helt enig i, at en spærring af abonnementer er noget, der mangler i vores abonnementsmodul. Det er noget jeg løbende arbejder for herinde og vil blive ved med. Indtil videre, så har det ikke haft den højeste prioritet, men sagen er oprettet og accepteret. Nu skal den bare føres ud i livet.

Vi har et andet indlæg omkring det samme, hvor jeg vil samle forslag vedrørende dette.

Derfor lukker jeg dit indlæg her med henvisning til det andet indlæg. Når jeg skriver, at jeg lukker det, så lukker jeg ikke sagen. Vi vil fortsat arbejde hen mod denne funktion. Det er selve indlægget her jeg lukker.

 

Et tip herfra kunne være at ændre navnet på selve abonnement til ZZZ - ikke brugbart eller lignende. Så vil de ligge nederst, hvis i sorterer på alfabetisk rækkefølge. Det er ikke optimal. Det erkender jeg, men det er den bedste løsning på nuværende tidspunkt :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)