Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Webside til brug som Infoskærm

0
Er det muligt at bruge tilægsmodulet Website som Infoskærm - findes der template der kan lave det og gerne med mulighed for flere lokationer, hvor der er generelt indhold og noget der er specielt for de enkelte lokationer?

Tror det kunne være rigtig brugbart med Cromebit.
i Forslag » Andet af (120 points)
Hej Inge Lise :)

Vi har udviklet en integration til e-conomic, som vi bare bruger til intern brug her hos TDplay.dk ApS. Vi har ikke gjort den helt færdig, fordi der ikke har været den store efterspørgsel på det.

Grunden til vi valgte at udvikle den, er fordi vi selv bruger e-conomic. Website kan du bruge et screencapture plugin til din Chromebit. Vi er efterhånden eksperter i den bette-fyr, så hvis du har nogle spørgsmål, så skriv endelig til mig på mathias@tdplay.dk

1 Svar

Hej Inge Lise :)

Som udgangspunkt er der intet problem i at dele vores website på en infoskærm. Det kommer dog lidt an på, hvad du kræver der skal vises.

Der findes ikke en template specielt til infoskærm. Som sagt deler du bare siden op på skærmene.

Jeg ser dog en udfordring i, at der skal vises noget forskelligt. Du kan godt oprette flere sider på dit webstie, men så skal du ind og dele de enkelte sider med den pågældende skærm. Her kan du godt have en udfordring. Jeg er ikke helt ekspert på Chrome Cast, men hvis man kan dette, så er der intet problem i det.

Men for at svare lidt kort på dit spørgsmål. Der findes ingen speciel funktion til dette. Det virker kun, hvis du opretter forskellige sider på dit website og deler det på forskellige skærme. Om dette kan klares med en computer er jeg ikke sikker på, det kan dog sagtens være, men med flere forskellige computer kan det godt.

Jeg er klar over det ikke er optimalt, og nok ikke lige præcis det du efterspørger. Website er som udgangspunkt ikke tiltænkt som infoskærm, men det kan sagtens være du kan komme rundt om det på den måde jeg har beskrevet :)

 

Jeg håber det giver mening, ellers siger du bare til.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Jeg undskylder ulejligheden og er blevet meget klogere, på hvad jeg skal bruge, de sidste 14 dage :-)
Det smarte i at Infoskærme ligger på et website er, at de kan tilgåes alle steder fra m.h.t. opdateringer, fremfor en løsning eget netværket.
Det er nok noget jeg skal lave udenfor e.conomic, tillægsmodulet Website, hvis det er et låst system, uden mulighed for plugin.
Tror jeg kan bruge WordPress med plugin til Digital Signage og finde en udbyder der kan hoste det.
ChromeBit er en computer, som kan sættes op til at hente et site fra Internettet.
Ingen grund til at undskylde :)

Du har helt i, at du ikke kan lave plugin til vores website, så det er nok en anden løsning du skal have fat i.
Men super fedt du allerede nu har andre bud på bordet. Jeg håber du finder noget der kan løse dit behov :)

Hilsen Jesper Mieritz