Hej Inge Lise :)
Som udgangspunkt er der intet problem i at dele vores website på en infoskærm. Det kommer dog lidt an på, hvad du kræver der skal vises.
Der findes ikke en template specielt til infoskærm. Som sagt deler du bare siden op på skærmene.
Jeg ser dog en udfordring i, at der skal vises noget forskelligt. Du kan godt oprette flere sider på dit webstie, men så skal du ind og dele de enkelte sider med den pågældende skærm. Her kan du godt have en udfordring. Jeg er ikke helt ekspert på Chrome Cast, men hvis man kan dette, så er der intet problem i det.
Men for at svare lidt kort på dit spørgsmål. Der findes ingen speciel funktion til dette. Det virker kun, hvis du opretter forskellige sider på dit website og deler det på forskellige skærme. Om dette kan klares med en computer er jeg ikke sikker på, det kan dog sagtens være, men med flere forskellige computer kan det godt.
Jeg er klar over det ikke er optimalt, og nok ikke lige præcis det du efterspørger. Website er som udgangspunkt ikke tiltænkt som infoskærm, men det kan sagtens være du kan komme rundt om det på den måde jeg har beskrevet :)
Jeg håber det giver mening, ellers siger du bare til.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz