Hej Jens :)
Jeg har prøvet at grave en del i det du beskriver her. Indtil videre uden held, men vil alligevel give dig en tilbagemelding.
I forhold til at udbygge en log, så har jeg ikke rigtig fundet noget brugbart indtil videre. Jeg vil dog rigtig gerne prøve at lidt mere i dybden med det, da det er meget frustrerende, hvis man bliver logget ud i mens man arbejder.
Uden jeg her den helt store tekniker, så lød det på mig som om, at man har en session kørende i e-conomic. På et tidspunkt bliver denne session for 'stor' og der bliver derfor ryddet op i den. Her rydder den så op fra ende af og kan derfor den del, hvor du er logget ind blive fjernet. Det skulle betyde man bliver logget ud igen. Jeg er ikke helt klar over om det er den rigtige forklaring. Jeg kunne forestille mig det er noget forsimplet.
Jeg opretter derfor en sag herinde. Den har nummer EC-18234, hvis du skal bruge noget at henvise til på et senere tidspunkt. Jeg har inkluderet den del med en log på, hvorfor man bliver logget ud, men indtil videre er der ikke en løsning.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz