forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

vedr. debitor

0
Hej alle jeg har et lille problem, hvis jeg kigger på debitorsaltolisten har jeg en kunde med nr 15 som står som skyldner, hvilket passer, men går jeg under kunder kan jeg ikke finde kunde nr 15, eller hvis jeg prøver at lave en indbetaling kan man heller ikke finde kunde nummer 15, hvad gør jeg for at nulstille nr. 15? da pengene er kommet ind i banken

Hilsen Rasmus
spurgt 29 Jul, 2017 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Rasmus Nabe (160 points)

2 Svar

Hej Rasmus.

Du skal ind på kunde og manuelt udligne beløbet.

Karin

info@kojbr.dk
besvaret 1 Aug, 2017 Spørgsmål af KOJ (230 points)
Hej Rasmus og Karin :)

Tak til Karin for input. Du har fuldstændig ret i, at kunden skal udlignes :)

Rasmus, du skriver, at du ikke kan finde kunden under fanen 'kunder'. Det kan skyldes, at denne kunde er spærret. Hvis du går ind under kunder og skifter det lille felt, som hedder 'vis', fra åbne til spærrede, så er min tanke, at den ligger herinde. Så skal du redigere kunden og skifte adgang til åben. Du kan nu bogføre de manglende posteringer og udligne, så kundens skyldige beløb går i nul.

Lad mig endelig høre om det hele lykkedes for dig, eller hvis dette ikke er problemet :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 2 Aug, 2017 Spørgsmål af Jesper Mieritz (50,860 points)
løst× 1441
besvaret× 112
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.