Hej Rasmus og Karin :)
Tak til Karin for input. Du har fuldstændig ret i, at kunden skal udlignes :)
Rasmus, du skriver, at du ikke kan finde kunden under fanen 'kunder'. Det kan skyldes, at denne kunde er spærret. Hvis du går ind under kunder og skifter det lille felt, som hedder 'vis', fra åbne til spærrede, så er min tanke, at den ligger herinde. Så skal du redigere kunden og skifte adgang til åben. Du kan nu bogføre de manglende posteringer og udligne, så kundens skyldige beløb går i nul.
Lad mig endelig høre om det hele lykkedes for dig, eller hvis dette ikke er problemet :)
Venlig hilsen/Best regards
Jesper Mieritz
Knowledge Manager, Planet WOW

e-conomic er et produkt fra
Visma e-conomic A/S
Langebrogade 1, 1411 København K
CVR-nummer: 29403473
Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
-
Hop herind og stem på de forslag du er enig i!