Hej igen :)
Vi har snakket lidt om det, og jeg har lige et opfølgende spørgsmål i forhold til en løsning.
Lige nu kan man angive rabatten på hver enkelt linje. Det kan godt være tidskrævende, hvis der er mange linjer. Vi har derfor snakket om, at man under 'andre muligheder' skal have mulighed for at tilføre en samlet rabat, der vil ramme alle linjer på en gang. Vi er dog i tvivl om det er den bedste løsning, eller om det ville være bedre, hvis man kunne markere, hvilke linjer, der skal have rabat og så angive rabatten på disse linjer?
i forhold til rabat i kr, så har vi valgt at afvise den del til at starte med. Det er blevet vurderet af vores udviklere, at det er en for stor opgave i første omgang. Man kan fortsat bruge tricket med at oprette en vare til rabat og på måde fratrække hele beløbet på en gang.
Jeg erkender, at det kan give udfordringer i forhold til den layout mæssige del og i forhold til at trække statistikker på, hvor meget man tjener på sine varer.
På trods af det, så er del som sagt blevet afvist i første omgang, men vi vil derimod kigge lidt nærmere på muligheden for at angive en procentvis rabat pr. linje i stedet for.
Jeg ser frem til at høre fra dig :)
Venlig hilsen/Best regards
Jesper Mieritz
Knowledge Manager, Planet WOW

e-conomic er et produkt fra
Visma e-conomic A/S
Langebrogade 1, 1411 København K
CVR-nummer: 29403473
Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
-
Hop herind og stem på de forslag du er enig i!