Hej Morten :)
Jeg er helt med på, at dette er noget, som vil hjælpe mange kunder. I forhold til rabat i kroner, så er jeg ikke den store udvikler, men jeg snakkede med vores udviklere og deres udlægning var, at rabat i kroner vil være en større omgang end rabat i procent.
Først og fremmest findes der slet ikke funktionalitet eller felter til at håndtere rabat i kroner og derfor er det allerede på synlige del en større udfordring end procent.
Når det er sagt, så vil jeg understrege, at du godt kan lave rabat i kroner. Det bliver bare på en enkelt stående varelinje, hvilket for rigtige mange kunder fungerer helt fint. De kan se mere omkring, hvordan du laver rabat i kroner her:
http://wiki2.e-conomic.dk/salg/faktura-med-rabat
I forhold til rabat i procent på en samlet faktura, så har den hidtidige plan været, at der skulle kigges på dette i Q2-Q3 2018. Jeg kan dog se i den nuværende plan, at det ikke ligger der. Det er måske ikke en information du kan bruge til så meget, men konklusionen er, at rabat i procent på en samlet faktura vil have længere udsigter end dette.
Det er selvfølgelig en rigtig ærgerlig nyhed, men jeg vil hellere være klar i udmeldingen fra start.
Jeg håber det er svar på dine spørgsmål og jeg vil understrege, at jeg godt kan forstå frustrationen omkring rabat mulighederne :)