Hej Adrian og tak for de rosende ord
Først og fremmest, så vil jeg sige tak for, at du ville give dig tid at komme med forbedringsforslag, så vi hele tiden kan prøve at ramme et program, der bedst muligt opfylder jeres behov.
Jeg svarer bare på dine punkter herunder i rækkefølge:
1.Stabilitet
I forhold til stabilitet, så er vi klar over, at der kan være problemer, specielt ved store søgninger og sorteringer. Som du selv skriver, så skulle det meget gerne være blevet bedre og vi er i gang med at gøre det endnu bedre. Uden jeg er den helt store tekniker, så ved jeg vi er i gang med at overgå til Microsoft azure og derved ændre i den måde data bliver hevet frem i systemet. Det er en ret stor proces, som strækker sig over en længere periode, men når vi er helt i mål, så skulle de ting du beskriver blive bedre.
2. Bankafstemning
Jeg vil mene du allerede i dag kan klare dette. Vi har lavet muligheden for at udtrække bankafstemningen i et vindue for sig selv.
Du kan her på billedet se, hvor du gør det:
Ville det kunne løse dit problem?
3. Rapporter
Det er en spændende tanke du kommer med her, og jeg kan godt se ideen i det. Jeg vil prøve at gå videre med ideen og snakke med vores udviklere omkring det.
Jeg vender tilbage her på indlægget når jeg ved mere.
3.1 Arkiv
I forhold til arkivet, så er jeg ikke helt med. Man kan jo vælge at begrænse sin søgning, så den ikke viser så mange poster. Du har nemlig helt ret i, at det godt kan tage lidt tid.
Kan jeg lokke dig til at uddybe, hvad du mener med en arkivfolder?
Så er jeg helt sikker på, hvad du mener.
4. Indbakke/ubehandlede
Vores nye indbakke laver et kald hver 30 sekund for at hente de her bilag ind, så du behøver ikke længere sidde og overføre manuelt.
Der kan godt gå længere end 30 sekunder, hvis den ikke er kommet frem endnu, men som udgangspunkt henter systemet bilag ind hvert 30 sekund.
Det tænker jeg løser dit problem, ellers må du rette mig.
5. Posteringer