forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Oprettelse af kreditor/debitor

0
Jeg savner en funktion, når man skal oprette en ny kreditor eller debitor, at man kan kopiere fra en eksisterende så alle oplysninger kommer med over og at man ikke hver gang skal tage stilling til finanskonto, momskoder m.m. Vi har nemlig mange kunder der minder om hinanden og det derfor ville være nemt at kopiere disse oplysninger. Er jeg den eneste der savner det?
spurgt 19 Jun, 2017 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Sine Jensen (250 points)

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Sine :)

 

Denne funktion finde skam allerede.

Hvis det du finder din kunde/leverandør i din samlede liste over dem, så vil du ude til højre kunne kopiere dem. Du skal først trykke på 'flere' og herinde vil der kopier.

Hvis du vil være endnu hurtigere, så kan du blot klikke på leverandøren eller kunden og trykke på c. Så vil du bruge genvejstasten til at kopiere.

Som jeg læser dit spørgsmål vil dette løse dit problem. Hvis jeg har misforstået det, så må du meget gerne uddybe lidt :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 19 Jun, 2017 Spørgsmål af Jesper Mieritz (85,410 points)
valgt som bedste svar 19 Jun, 2017 af Sine Jensen
Det vil jeg prøve næste gang jeg skal oprette en leverandør. Foreløbig tak. Dejligt hele tiden at lære nye funktioner
Jamen det var da så lidt!
Jeg er glad for vi stadig kan overraske dig lidt med et par funktioner i ærmet ;)

Hiv endelig fat i os en anden gang, hvis der skulle være noget.

Rigtig god dag
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”