Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Oprettelse af kreditor/debitor

0
Jeg savner en funktion, når man skal oprette en ny kreditor eller debitor, at man kan kopiere fra en eksisterende så alle oplysninger kommer med over og at man ikke hver gang skal tage stilling til finanskonto, momskoder m.m. Vi har nemlig mange kunder der minder om hinanden og det derfor ville være nemt at kopiere disse oplysninger. Er jeg den eneste der savner det?
lukket
i Spørgsmål » Andet af (250 points)

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Sine :)

 

Denne funktion finde skam allerede.

Hvis det du finder din kunde/leverandør i din samlede liste over dem, så vil du ude til højre kunne kopiere dem. Du skal først trykke på 'flere' og herinde vil der kopier.

Hvis du vil være endnu hurtigere, så kan du blot klikke på leverandøren eller kunden og trykke på c. Så vil du bruge genvejstasten til at kopiere.

Som jeg læser dit spørgsmål vil dette løse dit problem. Hvis jeg har misforstået det, så må du meget gerne uddybe lidt :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
valgt som bedste svar af
Det vil jeg prøve næste gang jeg skal oprette en leverandør. Foreløbig tak. Dejligt hele tiden at lære nye funktioner
Jamen det var da så lidt!
Jeg er glad for vi stadig kan overraske dig lidt med et par funktioner i ærmet ;)

Hiv endelig fat i os en anden gang, hvis der skulle være noget.

Rigtig god dag