Hej Alexander :)
Jeg kan se det efterhånden er noget tid siden du har kommet med dit forslag her. Jeg vil være ærlig at sige, at dette forslag ikke har været prioritet, hvilket du nok har kunne se ud fra, at vi ikke har udviklet ydeligere på det.
Det er selvfølgelig en en fordel, hvis man kunne oprette et projekt direkte på sin faktura. Jeg er dog af den opfattelse, at et projekt typisk er lidt større sager, så et projekt bliver oprettet før man begynder at fakturere.
Du nævner det skal være på ordren. Det er muligt at knytte et projekt til en ordre, men det er ikke muligt at overføre tid eller omkostninger til ordren. Jeg erkender vores projektmodul kan bruge på rigtige mange måder. Det er måske det modul vi har, som lægger mest op til alternative arbejdsgange, hvis man er lidt kreativ. Jeg vil dog sige, at vi ikke vil prioritere at understøtte en arbejdsgang, hvor man ud fra en enkelt ordre opbygger et projekt. Der er jeg af den overbevisning, at langt de fleste kunder vil lave et projekt og herfra påbegynde sin fakturering.
Jeg vil derfor afvise, at vi arbejder videre med dette forslag og sætte det som implementeres ikke.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz