forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Afdeling på bogføring af afsluttede projekter

0
Hej,

Det er gået op for mig at afdeling ikke reflekteres i posteringerne når jeg afslutter et projekt. Dvs. at projektets omsætning og omkostninger rammer den rigtige konto men ikke afdelingsvis. Jeg kan altså ikke bruge hverken resultatopgørelse pr. afdeling eller afdelingsregnskabsrapporten til at se de realiserede tal pr. afdeling. hvorfor ikke lade afdelings-stemplet på projektet følge transaktionerne hele vejen?
spurgt 13 Jun, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Marja (140 points)
lukket 8 Sep, 2017 af Jesper Mieritz

1 Svar

Hej Marja

Tak for indlægget.

Jeg vil tage dit spørgsmål med videre på vores interne prioriterings møde og vil derfor give dit forslag status som overvejes. Derefter vil jeg vende tilbage med et uddybende svar.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 30 Jun, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (85,250 points)
opdateret 30 Jun, 2017
overvejes× 116
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”