Kære E-conomic
I har forbedret projektstyringen en hel del, siden jeg sidst prøvede projektstyring.
Nu prøver jeg igen...
Nu har jeg desværre, midt i en større implementering, opdaget, at poster, som er faktureret/eller posteret via projekt og afdelingsnummer, står fint på konto for igangværende arbejder…
men at disse afdelinger IKKE følger med, når man bruger igangværende arbejder og lukker et projekt.
Det har således den konsekvens at lukning af sagen ikke slå igennem i afdelingsregnskabet, og posterne ikke flyttes på afdelings niveau !!!
Jeg vil mene det er en systemfejl, som hurtigst muligt burde rettes.
Denne fejl medfører, at projektstyringen bliver ubrugeligt sammen med afdelinger..?
Det mener jeg er for ærgerligt i et ellers fint og overskueligt system, som jeg og mange andre er glade for.
Jeg håber denne fejl eller manglende funktion, rettes snarest, så jeg kan fortsætte implementeringen i e-conomic, og ikke skal over i et helt nyt system.
Min kunde har jo betalt en masse timer for, at jeg har anbefalet jer og har sat systemet op og testet og testet, så det er ret pinligt…Der stod IKKE noget om det i manualen. Havde der gjort det, ville jeg jo slet ikke været gået i gang...
Jeg håber derfor, virkelig, at I kan få det ordnet i en fart og glæder mig til en bekræftelse herpå.
På forhånd tak
Venligst,
Sass Economy
Marianne Sass Petersen