Hej Jimmy :)
Det er spændende forslag du kommer med, og jeg føler helt sikkert der er noget at arbejde med her.
I forhold i A, så vil jeg høre, hvornår det giver mening ikke at lave et besked i banken? Jeg spørger fordi vi har sat den på som en sikkerhed for, at andre kunder ikke glemmer at udfylde dette felt. Hvis du har et eksempel eller tankegang bag, at man ikke skal udfylde dette felt, så må du meget gerne beskrive dette. Ellers vil jeg sige, at det er hjælp for de fleste kunder, så de husker at lave en besked, og derfor vil vi som udgangspunkt beholde feltet som det er nu, men lad mig endelig høre, hvad dit syn på sagen er.
Om der kan komme fakturanummer direkte ned i det ekstra felt giver rigtig god mening. Det er helt sikkert et forslag jeg vil gå videre med og undersøge, hvilke muligheder vi har for at lave dette. Derfor vil jeg sætte forslaget som overvejes.
Hvis du allerede nu ønsker denne funktion, så findes den i superkladden, hvor du kan gå ind og sætte flueben, der gør, at den automatisk vil tage fakturanummeret med der, så funktionen findes faktisk allerede. Blot ikke i kassekladden.
Sig endelig til, hvis du ønsker en ydeligere forklaring af, hvordan du kan klare den i superkladden.
Men mange tak for dit forslag. Jeg håber du er frisk på at beskrive et eksempel, hvor beskedfeltet skal være valgfrit, så du kan overbevise mig om det giver mening ;)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz