Hej igen Niels :)
Vi har vendt dit forslag og vi er blevet enige om, at vi ikke vil implementere dit forslag.
Baggrunden for dette er, at vi kom frem til et work-around, som vil hjælpe dig så meget, at det næsten ingen tid vil tage dig at lave disse kontoudtog.
Hvis du laver en kundegruppe, som du fx kalder 'kunder med månedligt kontoudtog', så kan du smide alle de kunder, som skal modtage en månedligt kontoudtog, over i gruppen. Dette kan vores support sagtens hjælpe dig med.
Når det er klaret, så kan du gå ind og danne dit kontoudtog ud fra en kundegruppe. Her vælger du så denne kundegruppe. Det eneste du mangler at gøre, er så faktisk bare at trykke 'vælg alle' og så 'send alle'.
Jeg vil skyde på det tager 30 sek, når man lige har styr på det. På denne måde kan du også nemt have en overblik, hvem du rent faktisk sender til og fjerne en enkelt, hvis de lige den ene måned ikke skal modtage et.
Jeg håber det giver mening for dig, ellers må du endelig sige til. Det er et rigtig godt work-around til dit forslag, så jeg håber det kan hjælpe dig :)
Mange tak for dit forslag og rigtig god dag.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz