Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatisk kontoudtog

+2
Jeg har et stort ønske om at få en funktion der gør det muligt at konfigurere systemet til automatisk at udsende kontoudtog til kunder pr. mail - eksempelvis hver måned den 10.

Når man som jeg har mange kunder der ønsker kontoudtog hver måned, er det en stor administrativ byrde at skulle generere og sende dem manuelt.
i Forslag » Andet af (140 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Niels og tak for du ville skrive herinde på vores forum.

 

Jeg kan godt se ideen i, hvad du mener.

Jeg vil dog alligevel høre lidt nærmere omkring, hvordan du tænker det skal fungere. Hvor mange af dine kunder skulle det omfatte og hvordan vil du vælge mellem dem, der skal have et fast kontoudtog? :)

 

Jeg spørger for at kunne få lidt afklaring omkring, hvordan en evt. løsning skulle se ud. Jeg vil dog allerede nu sige, at denne funktion ikke er noget vi har hørt ret meget om før og derfor er der andre sager vi kan prioritere højere.

Det billede kan dog ændre sig, hvis flere kunder går ind og bakker op omkring ideen smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper
Jeg tænker det er noget man ligger på den enkelte kundekonto - således at man fx ved flyebenstilvalg kan aktivere "automatisk kontoudtog". Dette tilvalg promter så en række valgmuligheder, ala dem der allerede findes i kontoudtogsmodulet (åbne poster, perioder mv.) Heri kan man så vælge hvor langt tilbage kontoudtoget skal trækkes, om det kun er åbne poster der skal sendes osv.  - samt hvornår/hvor ofte kontoudtoget skal trækkes, og hvor det skal sendes hen (som pdf). Det er vigtigt at man også kan vælge om det kun er kunder med "aktivitet" i forgangne periode der skal have kontoudtog, eller om det er alle kunder hvor "automatisk kontoudtog" er blevet valgt, der skal have det tilsendt, også selvom saldo er "0".
Mange tak for din beskrivelse. Jeg tror det godt kan gå hen og blive lidt omfattende med alle de valgmuligheder du ønsker.
Jeg vil dog alligevel tage dit forslag med videre på vores næste interne møde og kigge på, hvad mulighederne er :)

Endnu engang tak for dit forslag!
Hej igen Niels :)

Vi har vendt dit forslag og vi er blevet enige om, at vi ikke vil implementere dit forslag.

Baggrunden for dette er, at vi kom frem til et work-around, som vil hjælpe dig så meget, at det næsten ingen tid vil tage dig at lave disse kontoudtog.

Hvis du laver en kundegruppe, som du fx kalder 'kunder med månedligt kontoudtog', så kan du smide alle de kunder, som skal modtage en månedligt kontoudtog, over i gruppen. Dette kan vores support sagtens hjælpe dig med.

Når det er klaret, så kan du gå ind og danne dit kontoudtog ud fra en kundegruppe. Her vælger du så denne kundegruppe. Det eneste du mangler at gøre, er så faktisk bare at trykke 'vælg alle' og så 'send alle'.

Jeg vil skyde på det tager 30 sek, når man lige har styr på det. På denne måde kan du også nemt have en overblik, hvem du rent faktisk sender til og fjerne en enkelt, hvis de lige den ene måned ikke skal modtage et.

Jeg håber det giver mening for dig, ellers må du endelig sige til. Det er et rigtig godt work-around til dit forslag, så jeg håber det kan hjælpe dig :)

 

Mange tak for dit forslag og rigtig god dag.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)