Hej Allan
Der er flere dele i dit opslag her, så jeg deler det lidt op.
Først og fremmest er jeg ked af, at du har en dårlig oplevelse af vores lager modul. Jeg erkender, at vi ikke har verdens bedste og mest opfattende lagerstyringsmodul. Det er dog heller ikke hensigten, at vi skal have et lagermodul, som kan det hele. Det er primært bygget til handelsvirksomheder, hvor behovet ikke er alt for omfattende. Hvis man vil gå bredere end det, så har vi mange partnere, der kan supplere eller erstatte vores system og som er integreret direkte til e-conomic.
Derfor undrer det mig også lidt, at du føler du er blevet holdt for nar. Vil du uddybe, hvad du mener vi har gjort? Det har helt sikkert ikke været hensigten, at du har siddet med denne følelse og derfor vil jeg meget kigge på, hvad vi kan gøre bedre for, at du ikke længere sidder med den betragtning.
Du nævner også en masse punkter, hvor du har helt i, at vi ikke kan opfylde dem alle sammen.
Det virker ikke som om du spørger ind om vi kan klare disse funktioner for dig, så jeg ville gå ind i længere forklaring af, hvad vi kan og vi ikke kan i forhold til dine punkter, men hvis du har specifikke punkter du gerne vil have fremhævet, så tager jeg gerne en dialog omkring det.
I forhold til om vi overholder momsloven, så er det helt sikkert noget vi skal og derfor vil jeg høre om du er interesseret i, at uddybe, hvor du mener vi ikke gør det? Det vil jeg meget gerne kigge på!
På forhånd tak.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz