Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Page Up / Page Down - bogføring af indscannet bilag

+1

Sidder lige og er lidt opgivende.....

Har lige talt med en sød fyr fra support som kunne bekræfte, at funktionen med Page Up og Page Down for at kunne scrolle op og ned i min indscannede bilag på skærmen - den funktion er nu lukket ned.

Det betyder flere klik med musen ved hvert eneste bilag for mig - og virker som en forringelse af min arbejdsfunktion, når jeg tidligere har kunnet bogfører udelukkende ved hjælp af genvejstaster.

Når jeg bogfører et indscannet bilag, så kan jeg ikke se den nederste del. Men tidligere kunne jeg bruge Page Up og Page Down og finde de oplysninger jeg skulle bruge, f.eks. et fakturabeløb som typisk står nederst på fakturaen.

Som det er idag - når jeg kommer hen til fakturabeløb, så må jeg tage min mus og finde bilaget bund og med musen aktivere feltet for at indskrive beløb - og det gælder også andre felter hvis ikke jeg kan se oplysninger på den øverste del af fakturaen.

Kunne I ikke genoverveje om Page Up og Page Down virkelig skal lukkes ned - eller finde en ny mulighed for at bogfører uden at skulle have fat i musen ved hvert eneste bilag?

Jeg er ellers rigtig glad for E-conomics bogføring af indscannede bilag, men hvis ikke der er andre mulige genveje, så kommer dette til at koste ekstra tid og også mange bevægelser efter musen....

Venlig hilsen

Dorte.

i Forslag » Bilagshåndtering af (140 points)
lukket af 🔒
...er det virkelig rigtig at den funktion er lukket ned?????

Sidder lige med samme problem - det er da ikke til at arbejde med - det vil tage over dobbelt så lang tid at bogføre!!!!

Troede det var min PC/browser der var noget galt med...

Den funktion skal da lukkes op igen..

Hvilken begrundelse er der for at lukke den ned????

Mange hilsner

Kirsten

1 Svar

Hej Dorte og Kirsten :)

 

Jeg kan se i begge har været inde og lave et forslag, hvor i har kommenteret på hver jeres opslag.

Det er rigtig lækkert at se i er så aktive herinde og går ind på andres indlæg.

Når det er sagt, så vil jeg nøjes med at henvise til et af de indlæg som allerede er besvaret omkring emnet. Det kan læses her.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)