Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændring af forfaldsdato

+4
Jeg kan se at der er flere der ydret ønske om at man skal kunne rette en forfaldsdato. Det har I flere gange afvist, men da det er et stort ønske fra jeres kunder, mener jeg I skal tage det op igen.

I skriver ydermere til en bruger, at har han et forslag til hvordan det kan føres ud i praksis, er han velkommen med et forslag.

Jeg tænker derfor at jeres svar er baseret på, at I ikke har personale der kan udføre opgaven, ellers vil jeg bare sige, se på bla. C5 eller Visual Administration, de har godt kunne lave knappen, hvor man retter det.

Der kunne evt. være en kolonne for forfaldsdato og en kolonne for rettet forfaldsdatoer, så vil man altid kunne se den er ændret.

Jeres løsning er en løsning man tilbyder sine kunder, når man enter ikke kan, eller vil lave muligheden for kunderne.

 
Hilsen Rikke
i Forslag » Andet af (200 points)
status opdateret

2 Svar

Hej Rikke 

 

Tak for din gode beskrivelse. 

 

Vores tanke har egentlig været, at det er muligt at ændre forfaldsdatoen, som der efterspørges ved at lave et kontoudtog, hvor man sætter omkostningerne til 0 kr. og så vil systemet ændre forfaldsdatoen ved bogføring. 

 

Funktionen har derfor ikke været prioriteret tidligere da man kan udføre det der efterspørges i systemet, selvom arbejdsgangen udføres på en anden måde end den beskrevet.  

 

Når det er sagt, så lytter vi naturligvis også til vores kunder og jeg vil derfor tage forslaget med endnu engang på vores interne prioriterings møde for at få lavet en ny vurdering. 

 

Jeg vil derfor gøre dette forslag til hovedforslaget og samle de andre indlæg her. 

21463

10708

10926

5801

7088


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret
Hej Rikke :)

 

Jeg kommer lige med en opdatering på emnet.

Som Simon helt rigtigt skriver, så kan du lave et kontoudtog, hvor du rykker forfaldsdatoen. Man kan vælge at lade være med at sende det til kunden, hvis det blot er internt i ønsker at rykke den.

Når det er sagt, så er vi udfordret på, at man på nuværende ikke kun kan rykke en enkelt stående faktura, men at man rykker hele kunden og derfor er tvunget til at flytte forfald på flere rykkere på en gang.

Her er vi dog i gang med at kigge på en løsning, hvor vi giver mulighed for at rykke på enkeltstående faktura frem for hele kunden.

Det ændrer ikke på, at i stadig skal lave et kontoudtog, men det gør det væsentligt nemmere at være præcis omkring, hvilke faktura i ønsker at forlænge forfaldsdato på.

Jeg vil sætte forslaget som implementeres ikke, men jeg håber dette work around kan hjælpe jer, når vi har fået lavet muligheden for at rykke på enkeltstående faktura.

 

Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)