Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændring af forfaldsdato på faktura

+1
Jeg har jævnligt brug for, at kunne ændre forfaldsdatoen på en udstedt faktura. Kunne det ikke lade sig gøre, at få den mulighed etableret?
lukket som en kopi af: Ændring af forfaldsdato
i Forslag » Andet af (170 points)
lukket
Jeg er ny bruger i E-conomic og er meget ærgerlig over, at det ikke er muligt at ændre forfaldsdato - både ved køb og salg. Endnu mere ærgerligt er det, at jeg kan se på bloggen, at det er et bevidst fravalg. Jeg må alligevel fremkomme med et ønske om, at det bliver muligt at ændre forfaldsdato - både på køb og salg. I første omgang kan jeg acceptere, at dette kun bliver muligt på salg, da jeg er afskåret fra, at vælge den umulige løsning med at kreditere og debitere på ny. Jeg kan ikke sende kontoudtog til kunderne med et forkert fakturanummer på - og jeg skal da slet ikke ulejlige mine kunder med ekstra arbejde ved at FREMSENDE kreditnota og ny faktura.

1 Svar

Hej Dorthe

Det er desværre ikke en mulighed, og jeg forventer ikke at det kommer da det er et bevidst fravalg fra vores side at man kan pille ved registreringer i systemet.

Hvis man har trukket en rapport og så efterfølgende ændrer data i systemet vil man ikke længere kunne lave den samme rapport. Så hvor praktisk anvendeligt det end måtte være - og tro mig når jeg siger at jeg til fulde forstår at behovet er der - så er det en strategisk beslutning fra vores side at fastlåse registrerede data som lige præcis det - registreret og derved ikke muligt at ændre. Beklager.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)