Hej Mads :)
Først og fremmest vil jeg sige, at jeg er ked af at høre, at du ikke finde rundt i vores program.
Hvis du har tid og lyst vil vi meget gerne tage en snak med dig, så vi forbedre din oplevelse af, hvordan programmet fungerer. Det er helt gratis og du bestemmer selv om det skal være mail, chat, telefon, onlinekurser osv. Der er alverdens muligheder. Det hele er som sagt gratis og du siger bare, hvilken måde der passer dig. Så skal jeg nok sørge for, at du får en god og kompetent medarbejder til at hjælpe dig.
Når det så er sagt, så ved jeg for et par år tilbage, at der blev lavet en gennemgribende ændring af hele programmet. Derfor vil jeg høre, hvorhenne du har læst dette? Så kan jeg kigge på om det var denne ændring, der blev henvist til. Jeg håber du har det blogindlæg ved hånden så jeg lige kan tjekke op på det. Hvis ikke er det selvfølgelig også helt okay, så kan jeg bare ikke give dig et konkret svar i forhold til det indlæg.
Men endelig tag fat i os, så vi kan give dig en hånd med brugen af vores program. Det skulle forhåbentligt frigive tid og ressourcer til dig og din virksomhed, så du kan koncentrere dig om de ting som skaber mest værdi for dig.
Du kan finde vores supportmuligheder her.
Jeg håber at høre fra dig. Rigtig god dag
Med venlig hilsen Jesper Mieritz