Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




UIX forbedringer?

0
På jeres blog for et par år siden annoncerede i at der snart ville ske en masse med interfacet. Der ser ikke ud til at ske noget som helst og alting er fuldstændigt umuligt at finde rundt i.

Kunne i lokkes til at give en opdatering på UIX fronten så jeg ved om jeg skal blive her og håbe, eller løbe skrigende bort. Det går ikke det her....

Bh,
Mads
i Forslag » Andet af (330 points)

2 Svar

Hej Mads :)

 

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg er ked af at høre, at du ikke finde rundt i vores program.

Hvis du har tid og lyst vil vi meget gerne tage en snak med dig, så vi forbedre din oplevelse af, hvordan programmet fungerer. Det er helt gratis og du bestemmer selv om det skal være mail, chat, telefon, onlinekurser osv. Der er alverdens muligheder. Det hele er som sagt gratis og du siger bare, hvilken måde der passer dig. Så skal jeg nok sørge for, at du får en god og kompetent medarbejder til at hjælpe dig.

 

Når det så er sagt, så ved jeg for et par år tilbage, at der blev lavet en gennemgribende ændring af hele programmet. Derfor vil jeg høre, hvorhenne du har læst dette? Så kan jeg kigge på om det var denne ændring, der blev henvist til. Jeg håber du har det blogindlæg ved hånden så jeg lige kan tjekke op på det. Hvis ikke er det selvfølgelig også helt okay, så kan jeg bare ikke give dig et konkret svar i forhold til det indlæg.

 

Men endelig tag fat i os, så vi kan give dig en hånd med brugen af vores program. Det skulle forhåbentligt frigive tid og ressourcer til dig og din virksomhed, så du kan koncentrere dig om de ting som skaber mest værdi for dig.

Du kan finde vores supportmuligheder her.

 

Jeg håber at høre fra dig. Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Sejt, lad os lige kigge på dit svar.

1. I første paragraf siger du det er synd for mig at jeg ikke kan finde rundt.

2. I anden paragraf siger du at det ellers burde være nemt fordi i lavede en enkelt stor opdatering for 4 (?) år siden?

3. Til slut tilbyder du mig hjælp til at finde rundt.

Hvis du læser mit indlæg så spørger jeg om der kommer til at ske noget. Du svarer slet ikke på mit indlæg.

I rigtig fin tone - kunne du lokkes til at svare på mit indlæg? :-D Hvad sker der på UIX fronten?
Hej igen Mads.

 

Vi laver løbende hele tiden ændringer og forbedringer af vores UIX. Så ja, der sker ændringer. Hvilke ændringer ønsker du da til programmet? Det kunne da være super fedt, hvis du havde gode input til os.

 

Det skal dog sige, at der ikke bliver helt gennemgribende og voldsomme ændringer som tingene er lige nu, men vi tager da gerne mod forslag, hvis du har tanker og ideer til, hvad vi kan gøre for, at du finder det nemmere at finde rundt i. Derfor vil jeg høre om du har lyst til at komme med konkrete eksempler på, hvad vi skal kigge?

 

Samtidigt vil jeg endnu en gang slå et slag for alle vores gratis supportmuligheder som jeg allerede har nævnt. Den vej gennem er jeg sikker på vi forbedre din oplevelse af e-conomic :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)