Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




udligning i kassekladde

+5

Efter samtale med support blev vi enige om, at jeg skulle lægge forslaget ind her.

Jeg savner, at når man sidder og arbejder i kassekladden og ikke bogfører med det samme - at ved f.eks betaling, at udligningen bliver markeret på leverandøren med en farve og at man så "låser" udligningen i kassekladden.

Jeg sidder ofte med indbetalinger på flere forskellige datoer med samme leverandør og jeg kan ikke se hvad der er udlignet fra kassekladden.

Det ville være en stor hjælp og tidsbesparende, hvis man kunne se, hvad der er "åbent" og "lukket"

Håber jeg har fået forklaret mig tydeligt og at det giver mening.:-)

Mvh.

Mette Sørensen

 

Dette er hovedindlæg for følgende indlæg:

24249

i Forslag » Andet af (190 points)
status opdateret af 🔒
Dette forslag relaterer sig også til følgende: http://forum.e-conomic.dk/24250

3 Svar

Hej Mette og tak for dit forslag :)

 

Super fedt du ville hoppe herind og komme med dine gode ideer.

Jeg kan sagtens følge dig i tankegangen omkring, at det ville være lækkert at se, hvad man har ’udlignet’ med ikke bogførte posteringer. Derfor vil jeg gerne tage ide med videre til næste interne møde, hvor vi kigger nærmere på det.

 

Jeg vil høre om du har et forslag eller bud på, hvordan løsningen skulle være? Jeg kan ikke love dig, at det er der vi ender, men det altid godt at have flere øjne på en evt. løsning.

 

Indtil vi har fået kigget nærmere på det herinde, så vil jeg komme med et tip til, hvordan du kan gøre det lidt nemmere for dig selv som tingene er nu.

 

Lad os tage udgangspunkt i, at du sidder og udligner leverandørfaktura.

Hvis du på leverandørfakturaen angiver et fakturanummer, så vil dette nummer blive taget med videre på betalingen og du vil derved kunne aflæse, hvilke leverandørfaktura du har ramt. Jeg er klar over det ikke er en perfekt løsning, og derfor går jeg også videre med dit forslag, men du kan prøve om dette kan hjælpe dig i mellemtiden :)

 

Mange tak for dit forslag og rigtig god dag!

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Min kommentar til dette, er det ikke sådan at når man har lavet en udligning så bør den være "markeret" som udlignet når man går ind i på den næste postering og hvis man kommer til den 3 postering kan man se at udligningerne fra de 2 første posteringer markeret op så man ikke udligner den samme postering igen.
Hej Jimmy :)

Bare for vi er samme sted i programmet, så er dette i kassekladden på ikke bogførte posteringer. Det kan være du er helt med på den, jeg ville bare lige være sikker.

Når det er sagt, så jo. Jeg synes det ville give mening at have en markering af, hvad der er udlignet i kassekladden selvom det egentligt mangler at blive bogført.
En 'kladde-udligning' kan vi kalde det på en endnu en ikke bogført ind- og udbetaling.
ja, kan ikke nøjes med 2 bogstaver som svar :-)
Jamen så må jeg jo prøve med et bedre svar :)
Hvad mangler du at få svar på?
ja du forstod det rigtigt, det er sådan jeg forstod det. :-) og det er et godt forslag Mette kom med :-)
Okay super, og jeg er helt enig. Det er et godt forslag :)

Hej Jimmy, 

Vi har implementeret forslag i programmet i dag. Du kan se kort forklaring af det under mit seneste svar. smiley

Hej Mette og Jimmy :)

 

Vi har nu vendt den internt og vores teknikere har accepteret forslaget. De var enige i, at det her giver rigtig god mening.

Det er endnu ikke bestemt, hvordan en konkret løsning kommer til at være, men det er noget de gerne vil kigge på. Derfor vil jeg lade forslaget stå som overvejes indtil jeg hørt nærmere fra dem.

I skal dog vide, at forslaget er accepteret.

 

Mange tak for jeres engagement her på vores forum og god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Mette og andre, der følger med her.

Vi har valgt at implemetere jeres forslag her. Det er blevet lavet på en måde, så den ikke 'låser', men i kan vælge om visningen skal være med eller uden posteringer, som er udlignet med en kladdepostering.

Se her: 

Hvis I ser bort fra, at knappen er på engelsk, så er det sådan her I kan gøre det.

Vi skal selvfølgelig den oversat til dansk smiley

Spørg gerne, hvis der er noget i ikke helt forstår. 

Rigtig god dag.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Yes, det virker s....

Lige testet og når man udligner efterfølgende er hverken faktura eller betaling af faktura med på udligningslisten.

tak!

Det lyder godt! smiley