Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektposter bogføres direkte i driften

0
Jeg har flere kunder som bruger projekt, en meget stor og flere små.

Den store kunde køber allerede nu (marts) juleting men kan først fakturere kunderne til december

Når jeg bogføre til projekt kommer det direkte i status, medmindre jeg sætter driftskontoen i både igangværende og afslutter i omkostningsgruppen. Hvis jeg gør det, og når sagen afsluttes bliver kunder belaster med yderligere 2 postering pr. bilag når sagen afsluttes :-(

Min kunde vil gerne selv kunne trække en balance, men kan ikke se sit resultat da alle udgifter ligger i status.

Jeg kunne ønske at man kunne bogføre på projekter, men at posterne kommer direkte i driften og ikke bliver belastet med udgift til 2 postering pr. bilag.

For mine små kunder er det en ekstra øv udgift.

Jeg ved godt at min kunde på nuværende tidspunk allerede betaler for de 2 postering når jeg afslutter en sag, men det kunne være rart hvis man kunne spare denne udgift især for mine små kunder som ikke har så mange posteringer.

 

Med venlig hilsen

Anitta
i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej Anitta og for dit indlæg :)

 

Det er ikke sikkert jeg har forstået dig helt korrekt, men er problemet udelukkende, at der bliver lavet flere posteringer når projektet afsluttes? Så vidt jeg kan se ud fra det du skriver, så kommer der ikke flere posteringer ved have samme konto stående i både igangværende og afsluttet end hvis den først skulle i balancen. De vil blot være på samme konto.

Hvis det er fordi du gerne vil undgå, at den laver de ekstra posteringer når der står samme konto, så kan jeg godt se, at det er lidt ligegyldigt med de ekstra posteringer da den går ind og ud. Det er desværre sådan, at det ville være en alt for gennemgribende ændring af hele grundtankerne bag vores projektmodul.

 

Derfor vil dit forslag ikke blive implementeret. Jeg kan sagtens se ideen i det, men det er ikke noget vi vil kigge på som tingene er lige nu.

 

Du skal have tak for at skrive dit opslag herinde på vores forum og rigtig god weekend smiley

 

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)