Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vedhæftning af flere dokumenter

+3
Det er i dag kun muligt at vedhæfte et dokument - skal der flere dokumenter på så skal de samles i Adobe først. Tilføj muligheden for flere dokumenter.

/K
i Forslag » Andet af (190 points)
lukket af 🔒

Hej K wink

Selv om det efterhånden er længen siden du kom med din ide, så synes jeg alligevel du skal have en opdatering.

Det er nu muligt at vedhæfte flere PDF'er til tilbud/ordre/faktura. Der skal blot vælges flere filer på en gang og så vil vi merge dem for dig og sætter det på PDF'en.

Mange tak for input. Jeg håber det kan hjælpe dig i hverdagen!

4 Svar

Når du bruger indscanning, kan du tilknytte flere bilag til en post uden problemer. Så vidt jeg ved, er der kun begrænsning i, at man ikke kan tilknytte bilag til visse typer posteringer.
Forslag af (26.5k points)
Hej ksvaneborg :)

 

Jeg vil lige høre, hvorhenne i systemet er du? Altså hvilken type postering ønsker du at gøre dette med? Som Erik helt rigtigt skriver, så kan du med de fleste posteringer godt vedhæfte flere bilag. Ellers har du mulighed for at 'samle' dine bilag under indscanning, så de kommer til at ligge som ét.

 

Jeg ser frem til at høre fra dig, så vi kan få styr på, hvorhenne i programmet du er :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej

Når jeg laver fakturer skal der nogle gange vedhæftes bilag og det er der jeg støder ind i problemet med at jeg kun kan vedhæfte 1 pdf.
Forslag af (190 points)

Hej igen og tak for tilbagemeldingen :)

 

Dit forslag har vi stødt på et par gange herinde og vi er derfor blevet enige om at kigge nærmere på det.

 

Som sagen er lige nu, så kigger vi på at give mulighed for at vedhæfte fra indscannet, hvor du lige nu kun kan vedhæfte fra computeren. Herinde kan du nemt og hurtigt samle og dine pdf'er og opdele dem i kategorier, så du får det bedst mulige overblik.

 

Jeg lukker derfor dit ind her og henviser til et andet forslag, som du kan se her 20961.

 

Du kan evt. hoppe ind og trykke på stjernen på det indlæg jeg henviser dig til.

 

Endnu en gang tak for forslaget. Det er sendt videre til vores teknik, som kigger på det. Rigtig god weekend!


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)