Hej igen Jens
Jeg skriver lige for give dig endeligt svar på dit forslag.
Vi har vendt den internt og i samarbejde med vores teknik har vi valgt, at dit forslag ikke er noget, som vi prioriterer. Der ligger andre forbedringsforslag, som giver mere mening for en større del af vores kunder. Jeg kan forstå, at det giver rigtig godt mening for dig, men det er de færreste af vores kunder, som bruger både lager med lokationer og abonnement. I og med vi har de andre forslag, som vil skabe mere værdi for en større del af vores kunder, så har vi valgt at gå videre med dem.
Jeg håber du er forstående overfor vores vurdering selv om det ikke falder ud til din fordel lige i det her tilfælde.
Jeg vil dog ikke lukke den helt ned her.
Vi har et åbent API, som det hedder. Det vil sige vi har en masse partnere, som kan ’bygge’ videre på vores program. Her ved jeg, at det er muligt at lave en integration, som kan danne dine faktura med lokation.
Vi har flere partnere som kan håndtere abonnementer uden for e-conomic, men som arbejder direkte sammen med os. Mit bedste bud på en partner, som kan dette, er FarPay. Jeg ved de har lavet en integration med abonnement. Jeg er dog i tvivl om de har lokationer med. Du kan altid kan hive fat i dem og høre om de kan klare den, eller om det er noget de evt. ønsker at udvikle.
Du kan se mere omkring det her: https://www.e-conomic.dk/apps/farpay
Det er mit bedste bud på en løsning for dig lige her og nu.
Ellers vil jeg endnu engang sige tak for du gav dig tid til at komme med en god ide til os. Jeg håber du finder en god løsning, som kan hjælpe dig i dit daglige arbejde.
Rigtig god dag
Med venlig hilsen Jesper Mieritz