Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilføj feltet Lokation på Abonnementer

+1
Vi bruger abonnementer, men da vi skal have lagertræk på et af vores 4 lagre er det et stort problem, at man ikke på den enkelte abonnent kan tilføje Lokation - fuldstændig som på en Ordre/Faktura.

Resultatet er, at lagrene ikke stemmer og vi manuelt skal flytte varer fra lager til lager efter abonnementskørsel.
i Forslag » Andet af (130 points)

2 Svar

Hej Jens :)

Hvis du kun har en bestemt vare på en bestemt lokation, så kan du gå ind på selve varen og tilføje en fast lokation, så den altid bliver trukket derfra. Hvis du har en vare på flere lokationer er dette dog ikke optimalt. Jeg vil dog sige, hvis du har en primær lokation på en bestemt vare, så vil varen primært blive trukket derfra og derfor skal du ind og rette, hvis de bliver trukket fra en anden lokation. Dette er ikke en løsning, men en hjælp til at gøre det en anelse lettere for dig.

Du har dog helt ret i, at du ikke kan gøre det på selve abonnementet, når du opretter det. Du kan gøre det efter du har lavet kørslen. Her vil alle dine abonnementer ligge som faktura, hvorefter du kan gå ind og påføre lokationen på de enkelte varer. Dette i samarbejde med en fast lokation på det primære lager er måske en hurtigere og et mere effektivt arbejdsflow for dig i og med du kun skal rette enkelte faktura og bagefter helt slipper for at lave lagerflyt.

Jeg kan dog sagtens se det smart i allerede at have lokation på selve abonnementet. Dette ville kunne spare dig for at sidde og rette en hel masse faktura, hvilket også er meningen med vores abonnementsmodul. Derfor vil jeg gå videre med det internt og her vil kigge på mulighederne for denne løsning. Dit forslag er derfor under overvejelse hos os :)

Jeg håber mit svar giver mening, ellers må du endelig sige til :)
Men super forslag du kommer med. Det giver rigtig god mening.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen Jens

 

Jeg skriver lige for give dig endeligt svar på dit forslag.

Vi har vendt den internt og i samarbejde med vores teknik har vi valgt, at dit forslag ikke er noget, som vi prioriterer. Der ligger andre forbedringsforslag, som giver mere mening for en større del af vores kunder. Jeg kan forstå, at det giver rigtig godt mening for dig, men det er de færreste af vores kunder, som bruger både lager med lokationer og abonnement. I og med vi har de andre forslag, som vil skabe mere værdi for en større del af vores kunder, så har vi valgt at gå videre med dem.

 

Jeg håber du er forstående overfor vores vurdering selv om det ikke falder ud til din fordel lige i det her tilfælde.

 

Jeg vil dog ikke lukke den helt ned her.

Vi har et åbent API, som det hedder. Det vil sige vi har en masse partnere, som kan ’bygge’ videre på vores program. Her ved jeg, at det er muligt at lave en integration, som kan danne dine faktura med lokation.

 

Vi har flere partnere som kan håndtere abonnementer uden for e-conomic, men som arbejder direkte sammen med os. Mit bedste bud på en partner, som kan dette, er FarPay. Jeg ved de har lavet en integration med abonnement. Jeg er dog i tvivl om de har lokationer med. Du kan altid kan hive fat i dem og høre om de kan klare den, eller om det er noget de evt. ønsker at udvikle.

Du kan se mere omkring det her: https://www.e-conomic.dk/apps/farpay

 

Det er mit bedste bud på en løsning for dig lige her og nu.

Ellers vil jeg endnu engang sige tak for du gav dig tid til at komme med en god ide til os. Jeg håber du finder en god løsning, som kan hjælpe dig i dit daglige arbejde.

Rigtig god dag smiley

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)