mail adresser efter indhold til debitor

+1
Ønske: Debitor skal kunne tilføjes flere mail adresser. Eks. en til til kun faktura og en anden til kontoudtog, rykkere og andet adm. Det vil flere af vore debitorer helst have.
i Forslag » Andet af (170 points)

1 Svar

Hej LJT :)

Tak for dit indlæg her på forum.

Der er allerede en mulighed for, at tilføje kontaktpersoner til dine kunder, som kan modtage kopier af alt det du bogføre/sender til kunden.

Kontaktpersonerne kan opsættes således, at de kan få tilsendt en kopi af f.eks. kontoudtog, rykker, ordre, faktura mm.
Når du skal bogføre og sende en faktura, et kontoudtog eller lign., så vil kontaktpersonen fremtræde som modtager CC i mailen.
Den mail som er tilføjet direkte på kunden vil stadig fremgå i modtagerfeltet.
Jeg har vedhæftet et link her, hvor du kan se, hvordan du tilføjer en kontaktperson til dine kunder.

En anden mulighed er, at du ikke udfylder feltet faktura e-mail på kunden, men opretter en kontaktperson der skal modtage faktura e-mail som kopi.
Når du skal bogføre og sende en faktura til kunden, vil boksen før du endeligt bogføre komme frem, som om at du ikke vil sende fakturaen (der vil være en prik i "send ikke" valgmuligheden).
Her vælger du så, at du gerne vil sende faktura via e-mail og e-mailen vil nu fremgå i CC feltet - denne kan manuelt flyttes op i feltet modtagere.

Det sidste jeg tænker på er, at du kan tilføje flere e-mails i feltet faktura e-mail på kunden, ved at adskille e-mails fra hinanden med et mellemrum.

Er der noget af ovenstående der kan hjælpe på din arbejdsgang?

Jeg ser frem til at høre fra dig. :-) 

 


Med venlig hilsen

Isabel de Fries

Online regnskabsprogram
 

Forslag af (900 points)