forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

mail adresser efter indhold til debitor

+1
Ønske: Debitor skal kunne tilføjes flere mail adresser. Eks. en til til kun faktura og en anden til kontoudtog, rykkere og andet adm. Det vil flere af vore debitorer helst have.
spurgt 11 Jan, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af LJT Works (170 points)

1 Svar

Hej LJT :)

Tak for dit indlæg her på forum.

Der er allerede en mulighed for, at tilføje kontaktpersoner til dine kunder, som kan modtage kopier af alt det du bogføre/sender til kunden.

Kontaktpersonerne kan opsættes således, at de kan få tilsendt en kopi af f.eks. kontoudtog, rykker, ordre, faktura mm.
Når du skal bogføre og sende en faktura, et kontoudtog eller lign., så vil kontaktpersonen fremtræde som modtager CC i mailen.
Den mail som er tilføjet direkte på kunden vil stadig fremgå i modtagerfeltet.
Jeg har vedhæftet et link her, hvor du kan se, hvordan du tilføjer en kontaktperson til dine kunder.

En anden mulighed er, at du ikke udfylder feltet faktura e-mail på kunden, men opretter en kontaktperson der skal modtage faktura e-mail som kopi.
Når du skal bogføre og sende en faktura til kunden, vil boksen før du endeligt bogføre komme frem, som om at du ikke vil sende fakturaen (der vil være en prik i "send ikke" valgmuligheden).
Her vælger du så, at du gerne vil sende faktura via e-mail og e-mailen vil nu fremgå i CC feltet - denne kan manuelt flyttes op i feltet modtagere.

Det sidste jeg tænker på er, at du kan tilføje flere e-mails i feltet faktura e-mail på kunden, ved at adskille e-mails fra hinanden med et mellemrum.

Er der noget af ovenstående der kan hjælpe på din arbejdsgang?

Jeg ser frem til at høre fra dig. :-) 

 


Med venlig hilsen

Isabel de Fries

Online regnskabsprogram
 

besvaret 20 Jan, 2017 Forslag af Isabel de Fries (900 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”