Når jeg skal finde et givent bilag ud fra forskellige oplysninger, så er jeres "Posteringer (Find bilag)" under "Regnskab" egentlig meget fin, da der er mange søgekriterier...
Men det kan irritere mig, at layoutet på alle jeres rapporter er fast defineret (specielt denne)... I har defineret, hvilke kolonner rapporten skal bestå af - hverken mere eller mindre...
Jeg ville gerne have mulighed for, at jeg selv kunne vælge kolonner (informationer) til og fra... Og hvis det kræver for meget udvikling fra jeres side, så kunne I jo bare implementere alle kolonner (informationer) i denne rapport - så kan jeg finde alt, hvad jeg kunne tænkes at søge i denne rapport...
Lige nu skal jeg finde alle fakturanumre på fakturaer, som vi har modtaget fra en given leverandør på nogle givne projekter... Den eneste måde, som jeg kan gøre det på nu er:
1) find alle posteringer fra den givne leverandør på de givne projekter (her kan jeg kun få informationen om vores eget bilagsnummer
2) find leverandørens kontokort
Nu kan jeg så identificer, hvilke af vores egne bilagsnumre, der er på begge lister... SÅ har jeg den liste, som jeg har brug for...
Hilsen Jørgen