forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Genvejstaster til "Bogfør og send faktura"

0
Er jeg den eneste, der mangler genvejstaster til "Bogfør og send faktura". Jeg laver en del enslydende fakturaer og bruger kopifunktionen under Arkiv. Og så kunne det være dejligt, hvis jeg f.eks. kunne trykke ctrl+enter for at sende og bogføre fakturaen i stedet for, at jeg skal have fat i musen eller trykke tab 8 gange...
spurgt 8 Dec, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Ambo (120 points)
status opdateret 9 Dec, 2016 af Tobias Johnsen

2 Svar

Kære Ambo

Tak for dit indlæg. :)

Vi har en række generelle genvejstaster i programmet. Dem kan du se beskrevet her: http://wiki2.e-conomic.dk/generelt/genvejstaster.

Dog er der ikke en specifik genvejstast til at kunne bogføre og sende en faktura under igangværende fakturaer. Det er heller ikke noget vi har på tegnebrættet på nuværende tidspunkt.

Ved godt det nok ikke lige var det svar du håbede på.

Lad mig endelig høre fra dig såfremt du har spørgsmål eller indvendinger til ovenstående.

Med venlig hilsen

Tobias Johnsen

Online regnskabsprogram

besvaret 9 Dec, 2016 Forslag af Tobias Johnsen (1,800 points)
Hej Ambo,

Vi har muligvis en workaround der kan gøre du ikke skal trykke 8 gange med musen, men den kræver du bruger Windows PC og Outlook som mail program.

Ring til mig så kan jeg forklare hvordan det virker i praksis.

Venligste hilsner Insight Office Antonio "Outlook and Templateman" Bibovski +45 2113 0603
besvaret 9 Dec, 2016 Forslag af dkabi (900 points)
i gang× 3
løst× 103
besvaret× 242
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.