Hej,
Er det ikke muligt at finde en løsning, så APIet kan understøtte matrix-lagerdelen, så man kan få varianter/kategori ud og ind i sin web-shop/B2B/Sales Agent portal???
Vi har været med ombord på EC de sidste ca. 7 år, og er meget glad for de udviklinger og tiltag der kommer.
Vi sætter pris på at tingene er simple - og det gør det super let at indkøre nye medarbejdere etc
MEN der EN stor ting der til stadighed giver os udfordringer, og bremser os i vores udvikling af nye markeder og daglige arbejde. Det er API delen til lagermodulet.
Vi troede først det var vores web/portal løsning det var galt med, men efter en del arbejde fandt vi så ud af at ECs API ikke understøtter udveksling af matrix delen - så der er ikke noget at gøre for de tekniske kyndige på den anden siden af API MUREN.
Vi har en del stock varer med varianter i farve/størelse, og hvis vi skalHej,
Jeg starter lige med slutningen på min mail:
Er det ikke muligt at finde en løsning, så APIet kan understøtte matrix-lagerdelen, så vi kan få vores B2B, salg etc online og få solgt nogle flere varer??
Vi har været kunde hos EC i gennem længere tid.
Først hos et tidligere firma der nu er samlet under RepubliQ ApS - aftale nummer 199070.
Dvs. at jeg/vi har været med ombord på EC de sidste ca. 7 år, og er meget glad for de udviklinger og tiltag der kommer.
Vi sætter pris på at tingene er simple - og det gør det super let at indkøre nye medarbejdere etc
MEN er EN stor ting der til stadighed giver os udfordringer, og bremser os i vores daglige arbejde.
Det er API delen til lagermodulet.
Vi har arbejdet med Wannafind.dk i også ca. 5 år og valgte dem da de netop havde startet en integrations løsning med EC.
Efter en del arbejde fandt vi så ud af at ECs API ikke understøtter udveksling af matrix delen.
Vi har en del stock varer med varianter i farve/størelse, og hvis vi skal tilpasse alle vores varer med varianter et unikt varenummer pr variant, bliver vores varekartotek minimum 6 doblet - dermed ryger vi over 20.000 aktive linier.
Det vil løse integrationen med en webshop / B2B portal, men i den grad fjerne det simple lækre overblik i dagligdagen på kontoret.
Håber der er lys for enden af API tunnelen....
God dag,
N.Kjaer