forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Visning/rettelse af EAN nummer og fakturaemail på fakturakladde-visningen

0
Vi er lige overgået til E-conomic her i 2016. Vi er en medlemsforening, der afholder konferencer og seminarer mv. Vi har således en debitor, der er medlemsvirksomheden og en række deltagere på vores arrangementer, der er medlemsvirksomhedens medarbejdere.

Når jeg skal sende fakturaer ud til deltagerne på vores arrangementer, ville det hjælpe meget på overblikket, hvis det:

1) er muligt at se direkte på listen over fakturakladder, hvor fakturaen bliver sendt til (altså her menes en kolonne der viser EAN nummer eller fakturaemailadressen) for at dobbelttjekke at fakturaen rent faktisk sendes til deltageren på konferencen og ikke nødvendigvis til den fakturaemail der står på medlemsdebitoren).
2) hvis man direkte på fakturakladden, kan ændre fakturaemailadressen som skal modtage fakturaen i tilfælde af, at den der står på medlemsdebitoren ikke er der hvor fakturaen skal sendes til.

Pt. skal jeg nu tilbage til hoveddebitoren og ændre den fakturaemailadresse der står der for at sende fakturaen til deltageren for derefter at rette den tilbage igen. Måske man også bare kan skrive den rigtige emailadresse ind på den kontaktperson der er valgt, men da jeg ikke umiddelbart nogen steder på fakturaerne kan se hvilken emailadresse de rent faktisk sendes til, så kan jeg ikke vide om den sendes til kontaktpersonemailen eller til debitoremailen.

Håber dette giver mening.

Med venlig hilsen

Kim Mikkelsen
DAKOFA
spurgt 15 Mar, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af KM (120 points)

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.

Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”