Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Visning/rettelse af EAN nummer og fakturaemail på fakturakladde-visningen

0
Vi er lige overgået til E-conomic her i 2016. Vi er en medlemsforening, der afholder konferencer og seminarer mv. Vi har således en debitor, der er medlemsvirksomheden og en række deltagere på vores arrangementer, der er medlemsvirksomhedens medarbejdere.

Når jeg skal sende fakturaer ud til deltagerne på vores arrangementer, ville det hjælpe meget på overblikket, hvis det:

1) er muligt at se direkte på listen over fakturakladder, hvor fakturaen bliver sendt til (altså her menes en kolonne der viser EAN nummer eller fakturaemailadressen) for at dobbelttjekke at fakturaen rent faktisk sendes til deltageren på konferencen og ikke nødvendigvis til den fakturaemail der står på medlemsdebitoren).
2) hvis man direkte på fakturakladden, kan ændre fakturaemailadressen som skal modtage fakturaen i tilfælde af, at den der står på medlemsdebitoren ikke er der hvor fakturaen skal sendes til.

Pt. skal jeg nu tilbage til hoveddebitoren og ændre den fakturaemailadresse der står der for at sende fakturaen til deltageren for derefter at rette den tilbage igen. Måske man også bare kan skrive den rigtige emailadresse ind på den kontaktperson der er valgt, men da jeg ikke umiddelbart nogen steder på fakturaerne kan se hvilken emailadresse de rent faktisk sendes til, så kan jeg ikke vide om den sendes til kontaktpersonemailen eller til debitoremailen.

Håber dette giver mening.

Med venlig hilsen

Kim Mikkelsen
DAKOFA
i Forslag » Andet af (120 points)

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.