forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Problem at alle tilbud/rykkere/fakturaer besvares til een mailadresse

0
Jeg synes det er MEGA træls at der kun er een mailadresse som al reply-korrespondance fra kunden ryger ind på. Det er både når bogholderiet sender rykkere ud (som kunden besvare direkte på) eller når den ene salgsmedarbejder sender et tilbud ud (som kunden besvarer på). Pt ryger al korrespondance til een person og han bruger RIGTIG meget tid på at "dele post ud" til andre afdelinger.. (og nogen gange glemmer han det og så får kunden ikke noget svar) Og det duer bare ikke.. Vi bruger PC så diverse apps kan ikke hjælpe os.
spurgt 9 Mar, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Winner123 (170 points)
status opdateret 27 Apr, 2016 af PeterLuthman

2 Svar

Hej

 

Tak for jeres indlæg smiley

 

Jeg kan sagtens se udfordringen i forhold til når tingene er på den måde, som du beskriver hos jer der. Det giver ikke særlig god mening, at man nærmest skal have en fuld stilling til at sidde og "fordele". Det er dog umiddelbart (jeg kan tage fejl) en meget lille del af vores kunder som sidder med den form for større setup, som I beskriver der, hvor det er vigtigt at det bliver fordelt rundt på den måde. Vi har selv i e-conomic også kun 1 mailbox al korrespondance lander hos, når vi fakturerer. Den mailbox er der så flere medarbejdere, der har adgang til, og det fungerer faktisk rigtig fint.

 

Så min opfordring vil være, om man evt. kan få oprettet en "delt" mailbox, som en fra hver af de givne afdelinger løbende monitorerer og dermed sikrer, at kunderne får svar - og så sætter man den til at være "svar-mailen" i e-conomic.

 

I forhold til vores apps, så tror jeg ikke vi har nogen der specifikt kan hjælpe med dette, det er dog værd at nævne at apps ikke skal forstås som apps til telefonen, men blot "tillægsprodukter/programmer" til e-conomic som kan kobles sammen. Disse er langt de fleste lavet til brug på en almindelig computer og ikke en mobil enhed.

 

Håber det giver lidt baggrund og afklaring, om end det ikke var det svar I søgte.


Med venlig hilsen

Peter Luthman

Online regnskabsprogram
 

besvaret 27 Apr, 2016 Forslag af PeterLuthman (10,290 points)

Hej Winner

Jeg kan godt følge dig i din udfordring og vi har løst denne ved vores produkt @nt Text.

Den gør følgende:

  • Giver dig en ny fane i e-conomic hvor alle fakturaer, tilbud, ordre sendes fra
  • Den åbner så en ny e-mail (SKAL være Outlook) og sender med Jeres egen afsender adresse
På denne måde vil alle dine medarbejdere kunne sende ud til Deres kunder med egen e-mail og få den ind i Deres sendt post som dokumentation.
 
Jeg kan vise dig løsningen på 20 min. online så kan du selv vurdere om den dækker Jeres behov.
 
Tilmeld dig en af vores tider direkte her:
 
 
Så til din info Peter så ved du også at der findes en løsning hos Jeres App partnere :-)
 
Lad mig høre fra Jer.
 
Best Regards
 
Antonio Bibovski
+45 2113 0603
 
 

Venligste hilsner Insight Office Antonio "Outlook and Templateman" Bibovski +45 2113 0603
besvaret 27 Apr, 2016 Forslag af dkabi (900 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”