Hej Support
Bug:
Nogle dage hopper systemet til top når jeg gemmer redigerede bilag og andre dage så forbliver billedet på det gemte bilag efter jeg har gemt.
Ligemeget om systemet er sat til den ene eller andet metode, så er der i hvert fald en bug der.
F.eks. idag 12/2 hopper systemet til top, igår 11/2 forblev systemet ved bilagsnummeret.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Forslag:
Ifølge jeres chat support så er det meningen at jeres kassekladde skal hoppe til top hver gang når man gemmer efter at have redigeret et bilag. Dette skulle være bekræftet af flere inde hos jeres chat support idag 12/2 jf. jeres chatsupporter Line.
Jeg bruger markant mindre tid på at bogfører når systemet bliver ved det bilag jeg netop har gemt.
F.eks. sidder jeg med 475 bilag importeret fra bankafstemningen (15-20 skærmbilleder af linjer). Det giver utrolig meget tidsspild hvis jeg skal scrolle ned hver gang jeg gemmer en ændring.
Såfremt der ikke er en større tanke bag denne "hop til top", vil i så ikke lave systemet så det bliver ved bilaget når man gemmer et redigeret bilag?
På forhånd tak. :-)
Rasmus Hansen
Badgeland