forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Arbejdsordre funktion fejler

0
Hej e

Vi har lavet en arbejdsordre funktion/udskrift, så når et tilbud er blevet til en ordre, kan vi trykke på vis ordre og printe en ordrebekræftelse ELLER vi kan ændre LAYOUT og vælge arbejdsordre og så trykke vis ordre - derefter får vi en udskrift til skærmen uden priser - den kalder vi en arbejdsordre. Men engang imellem og specielt på det seneste vil e-conomic ikke ændre layoutet, og det er ligesom om at der ikke er nogen sammenhæng i hvornår e-conomic vil tillade det rigtige layout og hvornår det ikke vil. Hvad kan det skyldes?
spurgt 12 Feb, 2016 i Spørgsmål » Fakturalayout af KasperJacobsen (140 points)
gen-kategoriseret 12 Sep, 2016 af Camilla Jesswein

1 Svar

Hej Kasper,
 
Mange tak for dit indlæg.

 Jeg tænker om det kan skyldes, når ordren er sendt? Så kan man nemlig ikke længere ændre layoutet.

Du må meget gerne være OBS på om det er dét som er skyld i dine udfordringer.
I så fald, skal man blot ophæve sendt status -> ændre layout -> og registrere som sendt igen.

 Tidligere har det været muligt at ændre dette selvom ordren var sendt, men så påvirkede man også hvad der lå i arkivet, og var sendt til kunderne. På den måde var man ikke sikker på hvad kunden har modtaget, hvis man ændrede i den fil som lå i arkivet. Det er blevet ændret, hvorfor man ikke længere kan redigere i et layout når ordren er sendt.

 Jeg tænker det er dét som driller dig. Hvis ikke jeg har ramt plet, så skriv meget gerne tilbage, og forklar nærmere hvad som driller dig.
 
Jeg ser frem til at høre fra dig om ovenstående har hjulpet, eller om det er noget andet som driller dig.

Med venlig hilsen

Magnus Hyllested Börgesen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 15 Feb, 2016 Spørgsmål af Magnus H. Börgesen (8,150 points)
Hej Magnus

Det kunne se ud som om du har ramt plet dér. Jeg kan godt få det til at virke nu, hvor man ophæver sendt status - og så registrerer som sendt igen.

Tak. Mvh Kasper, Kellmann Skilte
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”